🌿 Zomerposters 🌿

De zomer komt er weer aan, tijd voor wat restyling in huis. Dit is snel gedaan met de nieuwe collectie posters van gallerix. Ik mocht opnieuw een aantal mooie prints uitzoeken, en er is genoeg te kiezen. Met deze prachtige zomerposters fris je je interieur makkelijk en snel op en haal je het zonnetje in huis. ☀️

In de bijkeuken hangt deze prachtige Botanical Door Poster in het formaat 21×30 cm en daarnaast de Provence Lavender Poster in 30x40cm.

Ik krijg geen genoeg van deze frisse paarse kleuren. 💜
Op de fotoplank in de woonkamer wissel ik de lijsten geregeld af. Dit mooie Dried Bouquet No4 en deze Lisbon Street Poster passen er qua kleur en stijl perfect bij. Beide in het formaat 21x30cm.

Boven de trap heb ik onze Gallery Wall compleet gemaakt met drie nieuwe posters in een zomers tintje, die perfect matchen met de posters die er al hingen.

Onderaan rechts hangt Sunset Dry Grass, en daarboven Baby Turtle On Beach. Helemaal bovenaan links hangt de Seagulls Sandy Beach Poster. De kleine posters zijn 21x30cm en de grote 30x40cm.

Op de slaapkamer van onze oudste dochter staan White Flowers in Spring en Elephant In Sunlight, het groen past er perfect bij. 💚

White Flowers in Spring in 21x30cm en Elephant In Sunlight in het formaat 30x40cm.

Voor nog meer inspiratie check je de Gallery Wall van Gallerix.

Ik hoop dat je het leuk vond om mijn blog te bekijken. Tot de volgende! 🙋🏻‍♀️

Liefs, Jitske 💜

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag