🌿 Gallerix 🌿

Heb je al eens gekeken op de site van Gallerix? Ze hebben de mooiste posters, de keuze is reuze en er zit voor iedereen wat leuks bij.

Vorige maand waren wij éindelijk klaar met onze verbouwing, en zocht ik naar iets moois om de muren helemaal af te maken.

In deze blog laat ik jullie graag de mooie posters zien die ik heb uitgekozen, en hoe ik ze gestyled heb in ons interieur.

Ik koos voor verschillende formaten en stijlen, en heb ze gegroepeerd op kleur en thema in verschillende ruimtes.

In de nieuwe wc beneden staat de poster Dried Plants No4 21×30 cm.
In de babykamer hangen de posters Watercolor Deer 21×30 en Hello Giraffe 30×40 in uitgebreide uitvoering.
Boven de trap koos ik voor posters in een natuurthema.
Linksboven Soft Grass 21×30, daaronder Butterfly Cat 30×40 en Monochromatic Flowers 21×30, helemaal onderaan In The Wild 21×30 en Wild Horse 30×40.

Ik ben super blij met het resultaat, het maakt de ruimtes helemaal af.

Al mijn favorieten kun je hier terugvinden.

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze blog.

Ik heb ook nog iets leuks voor jullie. Je krijgt nu 30% korting op alle posters @gallerix met de unieke code “Jitske30”. De korting loopt tot en met 15 augustus 2021.

Liefs, Jitske 🌿

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag